Stopite v stik z vašim finančnim svetovalcem na daljavo

Spoštovani vlagatelji! V družbi Generali Investments sledimo trendom digitalizacije in skrbimo za okolje, zato smo za vas pripravili možnost brezpapirnega poslovanja tudi z oddaljenim dostopom. Prihranite si nepotrebno pot in dragoceni čas ter si zagotovite dostop do posveta z vašim finančnim svetovalcem preko vašega pametnega mobilnega telefona. Uresničevanje vaših varčevalnih ciljev je zdaj še preprostejše. Preberite več spodaj.

 

Navodila za oddaljen podpis

 

Kaj pomeni storitev elektronskega podpisa?
Storitev elektronskega podpisa je možna za obstoječe vlagatelje in pomeni možnost ureditve vseh zadev v zvezi z vlaganji v sklade: pristopa, prenosa in izplačil, brez obiska poslovalnice.

Kaj potrebuje vlagatelj za nemoteno izvajanje storitve?
Predpogoj za uporabo storitve je, da je vlagatelj pri družbi za upravljanje identificiran, to pomeni da so v bazi shranjeni njegovi posodobljeni osebni podatki iz veljavnega osebnega dokumenta in bančne kartice.

Za izvajanje storitve vlagatelj potrebuje pametni telefon ali računalnik, ter urejeno soglasje z družbo za upravljanje glede obveščanja preko aktivnega elektronskega naslova in mobilne številke. Omenjeni podatki so obvezni zaradi pošiljanja povezave na dokument in prejetja varnostne kode, s katero vlagatelj potrdi svojo identiteto. Način e-podpisovanja je tako zaščiten s tako imenovanim dvo faktorskim načinom, kar pomeni, da stranka iz dveh ločenih virov potrjuje svojo identiteto, s tem se pa še dodatno zaščiti potek transakcij in onemogoči zlorabe procesa.

Potek procesa elektronskega podpisa z oddaljenim dostopom
Po pogovoru s finančnim svetovalcem, vam bomo pripravili obrazec za izvedbo želene transakcije, kot je na primer pristopna izjava.

Dokument boste na vaš elektronski naslov prejeli preko povezave v elektronskem sporočilu.
Po aktivaciji prejetega linka s klikom nanj boste na SMS sporočilo prejeli 6-mestno kodo, katero vpišete v okence, ki se odpre po kliku na povezavo v elektronskem sporočilu.

Odpre se obrazec, katerega podpišete na označenem mestu:
– v primeru podpisa preko pametnega telefonas prstom na ekranu.
– v primeru podpisa preko računalnika z miško (na miški kliknite in držite levi zgornji gumb in se podpišite čez vaše ime in priimek, datum in uro – vaš podpis mora biti viden).

Vsak podpis je potrebno posebej zaključiti s podpisom in potrditvijo na gumb PODPIS. Ko so vse strani obrazca podpisane, se desno zgoraj gumb “Končaj” obarva z rdečo, kliknite nanj (desno zgoraj).

Po končanem postopku se vam na vrhu zgoraj izpiše KONČANO PODPISOVANJE in obrazec je avtomatsko poslan v pisarno vašega finančnega svetovalca.

Za vse dodatne informacije pokličite svojega finančnega svetovalca, nam pišite na nasvet@generali-investments.si ali pokličite na telefonsko številko 080 80 24.

 

Navodila za oddaljen podpis

 

Generali Investments d.o.o.