Aktualno
SOF – srebrna nagrada za kampanjo Generali Investments: »Zapeljite se v skriti svet voda«
(Ljubljana, maj 2025) Na 34. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) je družba Generali Investments prejela srebrno nagrado za izjemno digitalno kampanjo "Zapeljite se v skriti svet voda in poimenujte človeški ribici", ki nosi tudi močno okoljevarstveno sporočilo.
Kampanja je nastala kot del družbeno odgovornega sodelovanja s Postojnsko jamo v projektu Protect Proteus. Postali so tudi boter dvema človeškima ribicama, simboloma čistih podzemnih voda in občutljivega naravnega ravnovesja.
Med 20. avgustom in 13. oktobrom 2024 je kampanja opozarjala na ranljivost podzemnih voda in pomen odgovornega ravnanja z naravnimi viri. Z animirano vsebino in interaktivnim pristopom je obiskovalce povabila, da poimenujejo dve človeški ribici – na koncu sta imeni Kapljica in Kras simbolno združili pomen vode in kraškega sveta.
Kampanja je dosegla več kot 1.250.000 slovenskih spletnih uporabnikov in ustvarila prek 78.000 interakcij, kar potrjuje izjemen odziv javnosti na perečo okoljsko tematiko.
S svojo sporočilnostjo, kreativno zasnovo in učinkovitim digitalnim pristopom je kampanja prepričala tudi strokovno žirijo SOF, ki ji je podelila srebrno nagrado v svoji kategoriji. Kaj je prepričalo žirijo, si oglejte tukaj.
»Skupaj smo naredili korak bližje k bolj ozaveščeni družbi o pomenu čiste pitne vode.«