Mon – Fri: 8.30 AM – 4.00 PM
E-mail: nasvet@generali-investments.si
Choose your financial adviser and arrange an appointment
Find your nearest office.
Mon – Fri: 8.30 AM – 4.00 PM
E-mail: nasvet@generali-investments.si
Choose your financial adviser and arrange an appointment
Find your nearest office.
Obrazec se uporablja za spremembo vseh vaših podatkov, ki jih družba za upravljanje o vas vodi v evidenci imetnikov investicijskih kuponov. Če spreminjate osebni dokument ali naslov stalnega bivališča, morate obvezno priložiti tudi fotokopijo (sken) osebnega dokumenta s sliko, iz katerega je sprememba razvidna. Obrazec lahko izpolnite na enem od naših vpisnih mest ali preko spletne poslovalnice z uporabo sredstva elektronske identifikacije, lahko jo pa tudi pošljete po elektronski pošti na naslov register@generali-investments.si ali po navadni pošti na naslov Generali Investments, družba za upravljanje, d. o. o. (Sektor zalednih služb), Dunajska cesta 63, 1000 Ljubljana.
Za pomoč pri izpolnjevanju in oddaji obrazca nas lahko pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 80 24, in sicer od ponedeljka do petka v delovnem času.
OPOZORILO!
Številko transakcijskega (osebnega) računa lahko spreminjate samo osebno na sedežu družbe, enem od vpisnih mest družbe Generali Investments ali preko spletne poslovalnice.
Več pod Pogosta vprašanja - Pristop, vplačilo, prenos, izplačilo, sprememba podatkov
Obrazec se uporablja za izplačilo ali prenos sredstev (enkratno ali obročno) iz podsklada oziroma paketa skladov na vaš transakcijski račun. Zahtevo za izplačilo/prenos lahko podate osebno na enem od vpisnih mest (vlagatelj naj ima s seboj osebni dokument in bančno kartico) ali preko spletne poslovalnice z uporabo sredstva elektronske identifikacije. Zahtevo za izplačilo/prenos, posredovano na drugačen način od omenjenih, in nepravilno zahtevo, moramo zavrniti.
Šteje se, da je vlagatelj zahtevo za izplačilo/prenos izročil ob uri in datumu, ko prispe na sedež družbe za upravljanje, bodisi neposredno od vlagatelja (preko spletne poslovalnice) bodisi od vpisnega mesta. Zapis natančnega časa in zaporedja prejema zahtev za izplačilo družba za upravljanje zagotavlja s pomočjo posebne evidence prejetih zahtev za izplačilo.
Posebnost pri paketih skladov!
Zahteva za izplačilo sredstev iz varčevalnega paketa skladov se lahko glasi le na celoten varčevalni paket skladov (vse podsklade v varčevalnem paketu skladov). Obročno izplačilo oziroma izplačilo samo določenega števila enot premoženja iz varčevalnega paketa skladov ni možno. Možno je le izplačilo v znesku (evrih).
Več pod Pogosta vprašanja - Pristop, vplačilo, prenos, izplačilo, sprememba podatkov
Prosimo, da si preberete
Družba si v izjemnih primerih (npr. tuj element) pridržuje pravico do diskrecijske odločitve v zvezi s sprejemom pravilno in popolno izpolnjene ter podpisane zahteve za izplačilo v pisni obliki z dokazili tudi na drug ustrezen način.
Obrazec se uporablja za izplačilo ali prenos sredstev (enkratno ali obročno) iz podsklada oziroma paketa skladov na vaš transakcijski račun. Zahtevo za izplačilo/prenos lahko podate osebno na enem od vpisnih mest (vlagatelj naj ima s seboj osebni dokument in bančno kartico) ali preko spletne poslovalnice z uporabo sredstva elektronske identifikacije. Zahtevo za izplačilo/prenos, posredovano na drugačen način od omenjenih, in nepravilno zahtevo, moramo zavrniti.
Šteje se, da je vlagatelj zahtevo za izplačilo/prenos izročil ob uri in datumu, ko prispe na sedež družbe za upravljanje, bodisi neposredno od vlagatelja (preko spletne poslovalnice) bodisi od vpisnega mesta. Zapis natančnega časa in zaporedja prejema zahtev za izplačilo družba za upravljanje zagotavlja s pomočjo posebne evidence prejetih zahtev za izplačilo.
Posebnost pri paketih skladov!
Zahteva za izplačilo sredstev iz varčevalnega paketa skladov se lahko glasi le na celoten varčevalni paket skladov (vse podsklade v varčevalnem paketu skladov). Obročno izplačilo oziroma izplačilo samo določenega števila enot premoženja iz varčevalnega paketa skladov ni možno. Možno je le izplačilo v znesku (evrih).
Več pod Pogosta vprašanja - Pristop, vplačilo, prenos, izplačilo, sprememba podatkov
Prosimo, da si preberete
Družba si v izjemnih primerih (npr. tuj element) pridržuje pravico do diskrecijske odločitve v zvezi s sprejemom pravilno in popolno izpolnjene ter podpisane zahteve za izplačilo v pisni obliki z dokazili tudi na drug ustrezen način.
Z obrazcem lahko fizične osebe enostavno uredite:
Za pomoč pri izpolnjevanju in oddaji obrazca nas lahko pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 80 24, in sicer od ponedeljka do petka v času uradnih ur.
Obrazec lahko izpolnite na enem od naših vpisnih mest ali preko spletne poslovalnice z uporabo sredstva elektronske identifikacije, lahko jo pa tudi pošljete po elektronski pošti na naslov register@generali-investments.si ali po navadni pošti na naslov Generali Investments, družba za upravljanje, d. o. o. (Sektor zalednih služb), Dunajska cesta 63, 1000 Ljubljana.
Obisk banke ni potreben, vse potrebno uredi družba za upravljanje.
Enter your contact details and select a FREE appointment at our office, or provide your personal details and we will contact you to arrange an appointment.
* Fields marked with an asterisk are required.
Geza Norčič
institutionals@generali-investments.si